MOLIMO TE DA PAŽLJIVO PROČITAŠ OVO UPUTSTVO
Hvala Ti što kupuješ kod nas! U ovom tekstu ćemo odgovoriti na najčešća pitanja. U svakom trenutku nas možeš kontaktirati ukoliko Ti je potrebna dodatna pomoć za kupovinu na našem sajtu.
Nije potrebna registracija za kupovinu na sajtu.
Odaberite artikle koje želite da kupite i dodajte ih u korpu. U svakom trenutku klikom na ikonicu korpa u gornjem desnom uglu (donji desni ugao ukoliko pristupate sajtu putem mobilnog telefona) možete proveriti sadržaj korpe kao i ukupan iznos kupovine.
Poštarina nije uračunata u ukupnu cenu. Koristimo kurirski servis pošte Srbije Post Express. Poštarinu plaćate prilikom preuzimanja pošiljke po cenovniku Post Expressa koji možete pogledati ovde.
Kada su dodati svi artikli u korpu koje želiš da kupiš, klikni na ikonicu korpa. Otvoriće se prozor sa spiskom svih izabranih artikala, sa istaknutim pojedinačnim cenama i ukupnom cenom narudžbine bez poštarine. Klikni na dugme NASTAVI KUPOVINU. Popuni sve tražene podatke. Tvoji podaci nikad neće biti upotrebljeni u bilo koje druge svrhe osim za rukovanje narudžbinom i slanje narudžbine na željenu adresu.
Odaberi opciju koja Ti više odgovara.
• Slanje poštom i plaćanje pouzećem
• Lično preuzimanje (Tvoja narudžbina Te čeka u našoj prodavnici naredna dva radna dana)
U donjem delu prozora klikni na dugme NARUČI. Kroz nekoliko minuta će ti stići imejl sa svim detaljima vezanim za kupovinu.
REKLAMACIJE
Reklamacija se može podneti isključivo u slučaju da je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Za bilo šta od navedenog, molimo Te da nas u najkraćem roku kontaktiraš imejlom na adresu office@vinil.rs ili da nas pozoveš telefonom na broj 069 158 5885. U roku od 3 radna dana ćemo te izvestiti o ishodu reklamacije. Vinil doo ne odgovara za bilo kakva kašnjenja koja mogu nastati u vezi sa isporukom narudžbine koju obavlja Post Express.